zondag 28 juli 2019

My ikea wishlist | Home


Ik vind het heerlijk om door de website van Ikea te bladeren, ook door de Ikea lopen ter inspiratie vind ik geweldig (en je verbrandt er blijkbaar best veel caloriën mee heb ik gelezen 😁).
Binnenkort wil ik graag weer een bezoekje brengen aan de Ikea, waarvoor ik een wishlist heb gemaakt. Deze wishlist deel ik vandaag met jullie.







1 KORKEN voorraadpot met deksel €1,99
2 KORKEN voorraadpot met deksel €1,49
3 IKEA 365+  pot met deksel houdbare producten €2,99

De grote pot is 1,8 liter en de kleine 1 liter. Ik wil nog even kijken in het echt hoe de grootte uitvalt, maar voor mijn bloem en zout wil ik in ieder geval de grote. Nu past er een deel in de pot die ik heb en moet de rest alsnog in de verpakking blijven, wat ik heel onhandig vindt. Ik woon op kamers en heb een kleine keuken, dat is dus niet handig! De kleinere variant van 1 liter wil ik gebruiken voor pasta's en rijst, zodat de gehele inhoud er ook weer in past.

De laatste wil ik gebruiken voor mijn muesli. Deze pot staat op een plek waar de glazen pot niet past, dus deze is daar ideaal voor.

Daarbij heb ik leuke krijtbord labeltjes van Aliexpress, ik denk dat dat er onwijs leuk uit gaat zien.



4 VARIERA plankinzet €3,99
5 VARIERA plankinzet €4,99
6 LILLANGEN deurhanger €2,49

De plankinzetten wil ik gebruiken voor extra ruimte. De smalle voor onder mijn gootsteenkastje (ik heb de helft en mijn huisgenoot de andere helft. Daarom denk ik dat de bredere (5) niet zal passen. Ik moet nog even precies de maten meten maar de smalle moet wel naast de buizen van de kraan passen denk ik. de brede wil ik gebruiken voor in mijn kast met pannen, zodat ik mijn pannen wat makkelijker kan verdelen en niet alles op 1 stapel hoef te zetten.

De haken wil ik aan de binnenkant van mijn gootsteen kastje hangen, zodat ik hieraan een rekje/ mande kan hangen voor extra ruimte.



Wil je mijn vorige Ikea wishlist zien, klik dan HIER!
Wat halen jullie graag bij de Ikea?


1 opmerking:

  1. Leuke wishlist! Altijd handig om wat praktische dingen in te slaan bij de Ikea.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!