maandag 3 augustus 2020

Nieuwe vega(n) producten | Shoplog

Onlangs schreef ik een post over het feit dat ik minder vlees at, niet meer standaard bij elke maaltijd vlees. Daarbij vind ik het heel leuk om nieuwe vega producten uit te proberen. Onlangs heb ik nieuwe producten gekocht om uit te proberen, welke ik vandaag met jullie zal delen. Na het testen leek het mij ook leuk om weer een update te geven met mijn mening over de producten. Zitten er producten tussen waar jullie al mee bekend zijn, dan hoor ik ook graag wat jullie van de producten vinden!





AH pinda hazelnoot pasta
Prijs: €2,99 
Ik houd van pindakaas en van nutella, het idee van een pasta met pinda en hazelnoot maakte me dan ook erg nieuwsgierig. Deze pasta is vegan en bevat tevens geen palmolie. Ik heb al naar de structuur gekeken en deze is wat wateriger dan de normale pastas die ik gewend ben (volgens mij zorgt palmolie normaal voor die wat dikkere structuur). Mijn interesse in deze pasta is gewekt dus ik ga hem zeker snel uitproberen!

Unox vegetarische pate
Prijs: €1,99
Ik heb nog getwijfeld tussen deze en die van Kips, ik ben voor deze gegaan omdat deze in losse blikjes verpakt zit. Ik eet in mijn eentje van de pate dus dan vind ik zulke blikjes wat handiger.

Unox vegetarische knaks
Prijs: €2,99
Hier was ik zo benieuwd naar, ik heb verschillende meningen gelezen. Van wel een lekkere smaak maar een mindere structuur naar gewoon niet lekker. Ik wilde het graag zelf uitproberen en zo ging er een blikje mee in mijn mandje.



Garden Gourmet spinazie kaas rondo
Prijs: €3,43
Ik heb volgens mij nog geen vleesvervanger van Garden Gourmet geprobeerd. Vivera is mijn favoriet en daarnaast heb ik wat van Valess, Lidl en AH eigen merk geprobeerd. Garden Gourmet was in de actie dus ik besloot 2 producten mee te nemen om te proberen. Ik vind de prijs wel wat aan de hoge kant (het komt uit op ongeveer 1,70 per rondo). Spinazie vind ik erg lekker dus ik ben benieuwd naar deze burger. Deze rondo bevat kaas en is daarom uiteraard niet vegan.

Garden Gourmet groenteschijf
Prijs: €2,89
Deze schijf bevat courgette, doperwten, wortelen, mais en ui. Het lijkt een iets gezondere keuze (maar het blijft natuurlijk wel gepaneerd) en ik ben benieuwd hoe het smaakt. Ik heb namelijk nog nooit een groenteburger geprobeerd ;)
De verpakking bevat het keurmerk veganistisch.

AH Vegan spekreepjes
Prijs: €1,99
Ik wilde graag deze spekreepjes proberen, ze bevatten ook een stuk minder vet en wat minder calorieën dan gewone spekjes. Dat is enorm fijn voor mij, aangezien ik bezig ben met afvallen. Ik hoop dan ook dat deze spekjes mij gaan smaken, dan zou het voor mij dubbelop beter zijn ;)
Volgens de verpakking (en de naam) is dit product vegan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!