maandag 20 juli 2020

Interieur inspiratie | #2

Ik vind het leuk om interieurinspiratie op te doen en volg daarom ook verschillende woonwinkels op Instagram, zoals Xenos, Leenbakker, Sostrene Grene, Casa en Action. Om dat ik het zo leuk vind om inspiratie te zien deel ik vandaag met jullie wat inspiratie voor in je interieur! Ik zal ook de linkjes van de artikelen delen, de artikelen van de Action zijn natuurlijk alleen in de winkel te vinden en kan ik daarom niet delen.


hier te koop
hier te koop


hier te koop
hier te koop
hier te koop
hier te koop

1 & 2 Wandrekje Ik vind wandrekjes heel leuk en je kunt er van alles op zetten. Het eerste wandplankje kun je bijvoorbeeld in de keuken hangen en vullen met je (meestgebruikte) kruidenpotjes. Op de tweede kun je bijvoorbeeld plantjes en een fotolijstje/ poster zetten. (Xenos)
3 Houten Plank Deze houten plank kun je ook weer voor verschillende doeleinden gebruiken. Als ondergrond voor leuke kaarsen of met een leuke staande lamp erop. (Action)
4 Lampjes Kun je overal kwijt, in een schaal met plantjes, bij de houten plank, aan de muur of aan de rand van je bed. (Action)
5 Ronde Spiegel Leuk voor in de gang of op de wc. (Leenbakker)
6 Voorraadpot Kun je vullen met lampjes of bijvoorbeeld schelpjes in combinatie met een leuke kaars. (Xenos)
7 Houten ladder Vind ik vooral leuk voor in de badkamer en kun je makkelijk wat (kleine) handdoeken overheen leggen. (Xenos)
8 Mandje Kun je gebruiken voor bijvoorbeeld post, tijdschriften, andere boekjes of allerlei kabels die je in huis hebt. (Xenos)


Hebben jullie nog leuke inspiratie tips of winkel aanraders?





1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!