zaterdag 7 juni 2014

Tag | Let's get very personal

Tags vind ik superleuk om te lezen en om zelf in te vullen. Vandaag de let's get very personal tag. Enjoy!



Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Wanneer ik echt gebroken was, dat is al wel weer lang geleden. Ik denk toen de relatie met mijn ex eindigde.
Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Hmm ik heb wel zin in chips op dit moment, patatje joppie please!
Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Geen idee, ik heb op dit moment eigenlijk niet behoefte aan iemand. Ik zit lekker op m'n kamer te schrijven en muziek te luisteren en ik vind het wel prima zo.
Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Dan geen! 10 kinderen lijkt me echt een drama. Geen rust en een hoop zorgen. Ik denk als ik echt kinderen zou willen, dat ik dan 2 kinderen zou willen. Ik ben enigs kind en ik heb altijd gezegd dat ik graag een zus gehad had. 
Wat hoor je op het moment van schrijven?
In your arms - Nico & Vinz


Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja, hij staat in een hoek. Een korte kant en een lange kant staat tegen de muur aan.
Waar denk je op dit moment aan?
Dat ik blij ben met hoe m'n leven gaat op dit moment. Ik heb de positieve kant van het leven weer gevonden en ik zit goed in m'n vel, en daar ben ik heel blij mee!
Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden, is het 4 uur 's nachts en iemand zit ergens mee, ik zal er zijn. Wel is het zo dat ik vaak m'n geluid uit heb staan omdat ik anders elke keer wakker word van alle meldingen. Maar in principe ben ik er altijd voor vrienden en ik wil ze dan ook graag helpen.
Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn moeder
Wat doe jij altijd als je nerveus bent?Ik ga op m'n pen klikken of met mn benen schudden/ wiebelen.


Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Hm. Er zijn mensen waar ik het echt heel goed mee kan vinden en over alles kan praten, maar er zijn ook mensen die ik echt niet mag. Mensen die oordelen over alles en iedereen. Maar over het algemeen vind ik mensen wel leuk, maar mensen doen ook dingen die eigenlijk écht niet kunnen.
Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee
Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Een whatsapp gesprek.
Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja
Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ik denk het wel. Ik denk zó vaak had ik dit maar (niet) gedaan of die dag was zo leuk, ik wil dit nog een keer.
Vertel jij je ouders alles?
Nee, ik vertel mijn ouders heel weinig. Vooral op het gebied van jongens haha. Mijn moeder is heel nieuwsgierig maar ik houd alles voor mezelf.


Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nee. Ik vind het helemaal niet erg dat een jongen rookt. Mijn ex rookte ook.
Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee
Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Nee, geen idee.
Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik denk heel veel aan het verleden. Over hoe dingen waren, dat ik met mensen omging die ik nu niet meer spreek, of dat relaties met mensen anders waren. Ik denk eigenlijk heel weinig aan het heden, alleen nu omdat ik moet wachten op de uitslag van mijn examens en nieuwe school.
Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Als ik uit kan slapen ga ik meestal om 2 uur (en soms ook later..) slapen, en word ik rond 12 uur wakker. Wanneer ik bijvoorbeeld moet werken en ik moet er om half 9 uit, probeer ik om 12 uur- half 1 te gaan slapen, meestal zit ik aan de 7 uur.


Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik denk van wel. Ik maak nooit snel ergens een probleem van en accepteer dingen vaak (te snel). 
Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nope
Wat heb je voor het laatst gedronken?
Radler
Welk soort bed heb jij?
Een hoger bed, waar je spullen onder kwijt kunt.
Hou je van de regen of haat je het?
Ik heb een hekel aan de regen. Vooral als ik er doorheen moet fietsen en m'n haar gaat helemaal pluizen en krullen en m'n make-up loopt uit. Ook worden je kleren nat en een spijkerbroek droogt zo langzaam.
Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?Ja, van sommige dingen heb ik spijt maar van andere dingen ben ik achteraf blij dat ik het gedaan heb.


Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Een optimist
Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Haha ik zit eigenlijk nooit met iemand anders in de auto dan mijn moeder.
Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Ik denk de the Heat, met een vriendin.
Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja helaas wel.
Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee


Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee, ik heb een hele fijne tijd gehad in die relatie en heb er absoluut geen spijt van. Ik heb ook nogsteeds contact.
Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Ik denk een discoteek.
Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee, wel weet ik dat ik val op jongens met een mooie lach :)


Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee
Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee
Ben jij snel jaloers?
Ik heb vertrouwen in mensen maar ik denk dat ik opzich wel een beetje jaloers ben.
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Ja, bij de Only 2 nieuwe broeken en een shirtje, en een nieuwe training/ joggingbroek bij Nike.
Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Nee


Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Weet ik niet eigenlijk.
Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee, gelukkig niet :)
Wat doe je morgen?
Ik moet er om 5 uur uit om te gaan werken.. (zaterdag)
Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, helemaal niet!
Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Nee
Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee


Houd je van suikerspinnen?
Hm niet persé houden van, maar ik vind het wel lekker.
Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Een vriendin.
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
7 denk ik?
Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ehm, jawel.


Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Californication kijken.
Wat is je stemming op dit moment?
Beetje moe.
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder
Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Niet persé.


Met wie was je gisteravond?
Ik heb film gekeken met mijn moeder.
Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Ja, ik val best vaak midden in een gesprek in slaap, omdat ik altijd tot laat wakker blijf.
Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Maakt niet zoveel uit, maar dan een jongen denk ik.
Heb je plannen voor dit weekend?
Ik moet het hele weekend werken.



Gaan jullie de tag ook doen, of hebben jullie hem al gedaan?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!