donderdag 7 augustus 2014

Fijne muziekjes | #2

Hi allemaal, vandaag heb ik voor jullie weer een lijstje met nummers die ik op het moment vaak op repeat heb staan. Wat zijn jullie favoriete nummers op het moment?




Ella Henderson - Ghost

Ik vind dat Ella echt een prachtige stem heeft, ik zag dat ze (meerdere keren) mee had gedaan aan X Factor. 

Ella Henderson - Hold on we're going home/ love me again

Lilly Wood & The Prick - Prayer in C (Robin Schulz)

Tove Lo - Stay High habits remix

Nicole Scherzinger - Your Love


Het zijn niet zo heel veel nieuwe liedjes. Ik luister de laatste tijd ook oudere liedjes, die ik dan weer tegen kom in films. 

Wat vinden jullie van deze nummers? En wat zijn jouw favorieten? Laat het me weten in de comments :)

XOXO Laura



1 opmerking:

  1. Your love is echt een heel leuk liedje!
    Ik luister nu vaak van Problem Ariana Grande
    Teen feet tall van Afrojack en moves like jagger van maroon 5.
    Maar de liedjes wisselen steeds af! Er zijn zoveel leuke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!