vrijdag 12 september 2014

Tag | Get to know me better



Hey allemaal! Als ik iets leuk vind om te lezen/ in te vullen zijn het (persoonlijke) tags! Ik kwam de get to know me better tag tegen en besloot deze in te vullen :)
Enjoy




1. Hoe lang blog je al en waarom?
Sinds eind 2012 ben ik begonnen met mijn fotografieblog (llauraaaxphotography.blogspot.com) Ik ben daar toen mee begonnen omdat ik bezig was met fotografie en filmpjes. Ik vond het bloggen eigenlijk wel leuk, maar zo'n fotografie blog vond ik zo beperkt. Daarom wilde ik graag een beauty/ lifestyle vlog, dat werd la vie d'un fille!
Deze blog ben ik begin mei (net voor mijn examens, haha) gestart. Bijna een half jaartje heb ik deze blog dus al! Ik ben begonnen met bloggen omdat ik altijd geinteresseerd was in blogs, vormgeving en fotografie. Met een blog kun je heel goed laten zien wie jij bent en wat je leuk vind. Een plekje wat van jou is op internet, waar jij laat zien wie jij bent.



2. Wat is je grootste fashion no-no?
Ik denk dat dat te comfy kleden is.. Het liefst loop ik heel de dag in mijn trainingsbroek met een los shirt ( of een dikke sweater in de winter) rond. (denk aan Melisa van Andy en Melisa haha) Dan draag ik het ook nog met Uggs of Nikes eronder, wat er super charmant uitziet. Zo zie je me dan ook weer niet dagelijks op school zitten, maar toch.. thuis wel vaak ;)

3. Wat staat er bovenaan je wishlist op dit moment?
Ik heb meerdere dingen die ik nog graag wil. Ik wil heel graag een Jack Daniels shirt en een Très en Vogue shirt. Mijn kledingrek hangt echt vol met dit soort shirtjes met merken/ quotes erop, ik houd er van en kan er daarom nooit genoeg hebben!
Ik wil heel graag Sendra laarzen (
9737 FLOTER TANG LUCIDO MARRON), maar die zijn best prijzig. Het zal waarschijnlijk ook niet iedereen zijn smaak zijn maar zelf vind ik ze heel tof.
Ook wil ik deze zwarte broek/ tregging van de Vero Moda heel graag, ik wil hem dan gaan dragen met van die losse shirtjes waar ik het net over had.



4. Als je alleen kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke producten zouden dat zijn?
De Max Factor Clump Defy mascara, ik gebruik deze nu al zolang en ik denk niet dat ik snel voor een andere zou gaan. 
Helaas heb ik nog niet de perfecte foundation gevonden maar ik vind de Maybelline 24 hours super stay wel fijn, die gebruik ik nu op het moment. Als je goed op bouwt krijg je een mooie dekking en blijft 'ie goed zitten. 
Het laatste product is de Rimmel eyeliner exaggerate, fijn een wing mee te zetten! Meestal breng ik op mijn ooglid zelf geen eyeliner aan (ik breng wel oogpotlood tegen de waterrand aan) en alleen een wing. Het staat heel mooi en je wimpers lijken zo veel langer dan wanneer er een streep eyeliner op je ooglid zit

5. Wie is je grootste icoon (mode/beauty gericht) en waarom?
Ik heb niet echt een mode icoon maar een voorbeeld voor mij is Jennifer Aniston. Ze ziet er echt prachtig uit en haar haar zit altijd goed. Vaak neutrale make-up en alsnog rockt ze. Ook is ze een favoriete actrice van mij :)


6. Wat is jouw must-have haarverzorgings product?
Qua verzorging is dat een haar olie van Gliss Kur (hair repair oil elixr geloof ik) ik breng deze aan nadat ik mijn haar gewassen heb en nadat ik het gestijld heb (voor het stijlen gebruik ik een speciale olie)
Een andere must have is voor mij echt schuim. Ik heb krullen en met schuim zit het altijd zoveel malen beter!

7. Wat is je grootste droom?
Een eigen huisje, waarin ik heel mijn interieur zelf heb ingericht. Neutraal met af en toe wat opvallends ertussen. Ik wil heel graag een eigen woning en 1/2 honden. Ik zou ook een graag een baan hebben waarbij ik veel tijd doorbreng achter mijn computer (evt thuis) Een huisje vlakbij de stad en hopelijk met een lieve vriend hihi. 
Ik wil mezelf kunnen onderhouden als dit nodig is en, net als iedereen natuurlijk wilt, geen enge ziektes krijgen.


8. Wat is je favoriete TV-show en waarom?
Ik heb echt een hoop series gekeken.. Van Gossip Girl tot Californication tot Andy en Melisa tot Friends. Ik heb echt geen favoriete haha. 

9. Wat is je favoriete "aspect" van jezelf?
Dat ik te vertrouwen ben en dat ik mensen wil helpen. Wanneer een vriendin aan me vraagt iets niet door te vertellen doe ik dit ook écht niet. Ik heb er namelijk een hekel aan als mensen niet te vertrouwen zijn.

10. Op welke prestaties ben je trots?
Mijn HAVO diploma wat ik dit jaar gehaald heb. Dat ik ondanks alles elke dag toch weer op sta en verder ga met leven, want je moet er het beste van maken! Ik heb me heel lang niet echt blij gevoeld maar ik ben nu weer uit dat dipje gekomen. Maar toch mijn allergrootste prestatie tot nu toe blijft mijn HAVO diploma, ik heb het namelijk niet zonder moeite gehaald ;)


Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen, tot de volgende keer!

XOXO Laura





1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!