zondag 3 juli 2016

Skincare producten | Make-up

Hi allemaal! In deze post laat ik jullie zien welke producten ik gebruik voor mijn avond skincare routine.


Ik vind het ontzettend leuk om mijn make-up te doen, maar ook heerlijk om dit er in de avond weer goed van af te halen. Het voelt altijd heerlijk wanneer je huidje weer make-up vrij is.


Ogen
Voor het verwijderen van mijn oogmake-up, voornamelijk (waterproof) mascara, gebruik ik olie van Kruidvat eigen merk. Deze olie is ook voor waterproof make-up/ mascara en bevat amandel olie. Deze olie doe ik op een watje en laat ik vervolgens even op mijn mascara ''weken'' voor ik het er af ga halen. Op deze manier is de mascara makkelijker te verwijderen! Wanneer ik mijn oogmake-up eraf gehaald heb, spoel ik dit nog met water om restjes olie weg te halen.

Gezicht
Ik gebruik eerst reinigingsdoekjes van Nivea, voor zachte en gevoelige huid. Zo veeg je al makkelijk een groot gedeelte van je gezichtsmake-up weg, wat het makkelijker maakt om je gezicht goed te reinigen. Ook deze doekjes bevatten amandel olie.
Daarna gebruik ik meestal micellair water met olie van Garnier, wat ik soms afwissel met gewone reinigingsmelk van Garnier. Beide producten vind ik erg fijn, maar meestal gebruik ik het micellair water.



Scrub
Ik heb 1 scrub, van The Bodyshop. Deze gebruik ik best vaak en vind hem erg fijn in gebruik. Nadat ik deze gebruikt heb, heb ik altijd het gevoel dat mijn huid nog grondiger gereinigd is. Dit is de Seaweed Pore-Cleansing Facial Exfoliator, silliconenvrij.

Maskers
Ik heb 4 maskertjes van Freeman en eentje van The Bodyshop. Ik gebruik het masker van The Bodyshop, met teatree olie, elke week. De andere maskertjes wissel ik af. De zwarte verpakking is een masker en scrub in 1. Deze laat je eerst 5-7 minuten op je gezicht zitten en vervolgens ga je nog 1-2 minuten scrubben. Het groene maskertje rechts is een hydraterend masker die je laat zitten wanneer je gaat slapen. Dit vind ik ook erg fijn in gebruik, zo word je wakker met een gehydrateerde huid!



Nadat ik mijn gezicht gereinigd heb en eventueel een masker en/of scrub gebruikt heb, ga ik nog met een watje gedrenkt in toner over mijn gezicht heen. Meestal gebruik ik de tea tree toner van The Bodyshop, maar wanneer ik wat meer verzorging wil gebruik ik die met vitamine E.



Serum
Ik gebruik het Olaz instant smoothing serum, maar of het nou persé beter is dan een ander, don't ask me.. Ik vind het een fijn serum maar weet eerlijk gezegd niet of het nou beter of slechter is dan een ander.

Kruidvat Tea Tree Behandelingsolie
Deze olie breng ik aan op onzuiverheden. Je moet natuurlijk niet verwachten dat het binnen een nachtje weg is, maar bij mij helpt het wel.

Crème
Als nachtcrème gebruik ik Vitamin E moisture cream van The Bodyshop. Dit is een wat dikkere, voedende crème. Ik vind deze enorm fijn om te gebruiken!

Castorolie
's Avonds breng ik castorolie van de Tuinen aan om mijn wimpers, dit zorgt er voor dat je wimpers sterker blijven. Zo breken ze minder snel af en blijven ze wat sterker. Of ze mijn wimpers ook echt laten groeien, dat durf ik niet te zeggen. Sommige mensen zien daar ook verschil in, maar ik merk vooral dat wimpertjes minder snel afbreken of uitvallen.


Dit waren de producten die ik gebruik voor mijn avond skincare routine, wat zijn jouw favoriete producten?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!