zaterdag 25 juni 2016

24 vragen | TAG

Hierbij een tag met 24 vragen!




Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?
Bij mijn homescreen heb ik een foto van palmbomen, deze hier onder. Bij mijn lockscreen heb ik een foto van Mike & Rachel (Suits)

                           


Je gaat naar een kroegje/café; wat bestel je?
Uhmm dat is verschillend. Vaak ga ik gewoon voor cola, maar wanneer we een drankje gaan doen vaak (bacardi/vodka) cola of rosébier. 
Welk woord gebruik je echt té vaak?
wtf en omg op whatsapp. Ik zet ook vaak ''kapot'' voor woorden..
Wat is je favoriete film?
Ik kan echt niet 1 film kiezen, haha. Ik vind the Heat echt super leuk maar the Hanogver 1 heb ik ook echt té vaak gezien. Gooische Vrouwen en The Other Woman vond ik ook enorm leuk.

Wat is je guilty pleasure op het gebied van televisie?
Ik kijk weleens naar achter gesloten deuren als er niks op tv is, is niet bepaald het best geacteerde programma. Moet wel zeggen dat er soms wel goede/serieuze verhalen afspelen.
Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?
Dua Lipa - Hotter than Hell. I looove it!
Naar wie was je laatste appje?
Naar een van mijn beste vriendinnen.
Wat was je eerste e-mailadres?
Vroeger had ik een mail adres met @home.nl, inmiddels is mijn email @live.nl geworden. Ik heb nooit een beschamend e-mail adres gehad haha.
Waar kun je je enorm aan ergeren?
Uhm.. mensen die geen knipperlicht aanzetten bij het afslaan op een rotonde.. Mensen die persé voor je willen en dan enorm langzaam gaan lopen en zomaar stil gaan staan. Gedrang bij treinen..

Wat is je meest awkward moment ooit?
Vorig jaar ben ik vollop op straat gevallen, met als gevolg 1 gekneusde knie en 2 bloedende knieën. Ik weet nogsteeds niet hoe ik precies ben gevallen, maar ik ben wel even een paar seconden ''weg'' geweest. 
Wat is je favoriete dag van het jaar?
Hmm ik heb niet echt een favoriete dag van het jaar.. Dit jaar was mijn verjaardag wel heel leuk omdat ik ben gaan shoppen en lekker uiteten ben geweest.
Wat is je favoriete emoji?
De smiley met de rollende ogen en de nadenkende smiley
Katten of honden?
Honden! Ik kan me niet anders herinneren dan dat we een hond hebben thuis en op het moment hebben we er 2. Een bernersenne en een kruising tussen een rottweiler en een goldenretriever
Utrecht of Amsterdam?
Ik kom in geen van beide vaak eigenlijk.. maar dan trek ik toch meer naar Amsterdam. Naar Amsterdam ga ik af en toe wel eens heen om een dagje te shoppen en ik vind dat best een gezellige stad :)
Koffie of thee?
Koffie, maar dan wel ijskoffie, frappuchino of latte caramel (die zakjes van nescafe). Échte koffie lust ik niet haha.
Serie of film?
Hmm lastig! Ik vind beide leuk maar de laatste tijd kijk ik meer series (ik heb al zoveel films gezien...)
Ik ben op dit moment Suits aan het volgen en ik kijk ook Modern Family. Suits is een serie die je eigenlijk wel echt moet volgen, maar Modern Family heeft dat niet zo. In eerste instantie vond ik Modern Family maar een beetje apart, maar nu ik het eenmaal ben blijven kijken vind ik het enorm leuk. Vooral Gloria (voor degene die het kennen :)

Engeland of Amerika?
Ik ben in beide landen nog nooit geweest, maar het lijkt me wel gaaf om een keer naar Amerika te zijn. Ben alleen niet zo'n fan van vliegen, dus ik denk niet dat dat er ooit van gaat komen :)
Vlees of vis?
Ik hou eigenlijk helemaal niet van vis, ik lust wel sommige gefrituurde vis (zoals garnalen en calamaris). Vlees dus! Nu ben ik ook niet zo'n enorme vlees eter, biefstuk bijvoorbeeld ben ik totaal geen fan van.
Drank of drugs?
Drank.
Spice girls of Backstreet boys?
Geen van beide, al luisterde ik 'vroeger' wel naar Wannabe.
Bert of Ernie?
Ernie, haha

Sesamstraat of Villa Achterwerk?
Sesamstraat, toen ik klein was heb ik hier altijd naar gekeken!
Meest random feitje over jezelf?
Ik ontwijk van die ijzeren roosters altijd. Van die roosters die buiten liggen, soms met een diepe ondergrond. Geen idee waarom, maar ik wil er gewoon liever niet overheen lopen haha.
Belangrijkste levensles die je tot nu toe hebt geleerd?
Dat je je eigen ding moet doen en niet moet doen wat anderen van jou verwachten. Lekker jezelf zijn en niets aantrekken van wat anderen daar van vinden. Een van mijn favoriete quotes is dan ook ''Yo hago lo mío'' (ik doe mijn ding)
Ik leef dan ook in het nu, en zo min mogelijk in het verleden. Bij bijvoorbeeld sollicitatie wordt vaak de vraag gesteld waar je jezelf over 5 jaar ziet, ik heb ook een hekel aan deze vraag. Ik vind het naar om in de toekomst te kijken en ik leef liever hier en nu dan dat ik moet gaan bedenken hoe mijn toekomst wordt. 

Ik heb de tag gevonden bij fleursbeautytips

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!