donderdag 25 mei 2017

ABC Tag | TAG

Hi allemaal, daar was ik weer! Tentamens en stress weer overleefd, alles van blok 3 gehaald. Nog 1 blokje knallen en dan zit jaar 1 erop, de laatste loodjes he..
Vandaag heb ik voor jullie de ABC Tag voor jullie, veel leesplezier!
cute, pink, and Psycho afbeelding

Age: Momenteel ben ik nog 19, maar de laatste dag van mei ben ik jarig en word ik 20! Bye bye ''tiener zijn''.
Best Friend: Ik heb eigenlijk niet persé een best friend.
Chore you hate: Stofzuigen en afwassen.
Dreamhouse: Een huisje met een ruime badkamer inclusief bad. Een inloopkast en een mooie make-up plek (een tafeltje met grote spiegel en mooie lampjes ernaast). Een beetje tuin, zodat ik lekker kan chillen in de zomer en een hond kan nemen. Ook niet veel te ver van de bewoonde wereld af.
Essential start of your day: Eerst 5 minuten in bed blijven liggen nadat mijn wekker gegaan is, haha. Ik kan nooit gelijk uit bed schieten. Het liefst zou ik ook wel genoeg tijd hebben om mijzelf klaar te maken en rustig te ontbijten, maar wanneer ik er vroeg uit moet is het nogal haasten haha ;). 
Favorite color: Paars.
girl, power, and quote afbeelding
Gold or silver: Dan kies ik voor zilver.
Height: 1.80, best groot he!
Instruments I play: In de eerste klassen van de havo heb ik piano gespeeld.
Job Title (most recent): Momenteel werk ik niet en ben ik alleen maar student.
Kids: Nog lang niet voor mij, denk ik. Ik weet niet of ik ooit kinderen wil, mijn angst voor ziekenhuizen en alles wat daar bij hoort is ZO ontzettend groot!
Music that you always listen to: Ik luister echt vanalles haha. Maar mijn favoriete nummers op dit moment zijn ''I love you'' van Axwell^Ingrosso, ''Call on me (ryan rickback remix)'' van Starley en ''Weak'' van AJR.
Nickname: Lau, gewoon de afkorting van mijn naam.
Overnight hospital stays: Kan ik me gelukkig niet meer herinneren.
Phobias or fears: Ik ben eigenlijk voor onwijs veel dingen bang, haha. Spinnen en allerlei kleine beestjes, ziekenhuizen, tandarts, naalden, vliegen met het vliegtuig.. 
Quote from a movie: Aaah ik weet zo even geen movie quote! Wat ik wel een onwijs leuk stukje vind uit Modern Family is deze. I know your feeling Gloria..
Afbeeldingsresultaat voor it sended please come back
Reason to smile: Leuk complimentje, leuk berichtje voor het slapen gaan, lekker weer, dagjes vrij, pizza..
Siblings: Nope, ik ben enigskind!
Time you wake up: Wanneer ik geen wekker hoef te zetten meestal rond 10 uur. Soms wat vroeger, soms wat later. 
Uncommon habits: Ik vermijd altijd roosters in de stad. Soms heb je zo van die roosters waar je over heen moet lopen (en dan is eronder vaak water of whatever), maar als het kan neem ik een omweg via een gewoon pad ;).
Very important date this year: De dag dat ik voor de eerste keer met mijn (nu) vriend afsprak :).
Worst habit: Ik kan enorm koppig zijn (wat ik dan natuurlijk ook niet toe wil geven), ik stel altijd alles uit en soms als ik erg boos of teleurgesteld ben zeg ik alles zonder dat ik nog nadenk over wat ik nou zeg.
X-ray’s you’ve had done: Geen een, naja als het meetelt.. Voor mn beugel een van van mn gebit hahah.
Yummy food you make: Rijst met kipkerrie, rijst met kipsaté, mac and cheese.
Zoo animal: Aah ik vind ze allemaal wel leuk! Aapjes, olifantjes, tijgers, beren, vind alles wel leuk!

Neem gerust de tag over als je wilt!
XOXO Laura

1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik kan er ook zo van genieten als ik met een leuk berichtje ga slapen, echt een lichtpuntje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!