donderdag 20 juli 2017

Favorieten + kleine update! | 7x

Hi allemaal, vandaag deel ik met jullie mijn favorieten van de laatste tijd, in verschillende categorieën.
En de update... ik heb mijn propedeuse gehaald voor HBO rechten!!! Aaah zo blij mee, ik heb alles in een keer gehaald. Nu op naar het 2e jaar wat een stuk zwaarder zal gaan worden.

Enjoy reading!




Music
- Axwell^Ingrosso - More than you know
- Nevada - The Mack
- Kesha - Praying



Make-up
- Essence lash princess mascara (maar helaas gaat deze dus uit het assortiment..)
- Makeup Revolution ultra pro glow highlighting palette, super mooie highlighters voor een budget prijs
- Real Techniques miracle complexion sponge, ik gebruik nooit meer een kwast voor mijn foundation maar altijd deze spons

Food
- Mac and cheese, simpelweg macaroni met kaassaus (ik doe er ook nog ham bij) uit de oven, loveeee it
- Pizza, will allways be my fave
- Cheeseburger, gewoon van de maccie

                                   (krijgen jullie hier honger van? ik wel..)

Drinks
- Liefmans, vooral lekker in de zomer
- DE Icecoffee in de smaak caramel, deze kwam ik laatst tegen en vind hem zo ontzettend lekker
- Coca Cola, ik zal hier altijd van houden

Skincare
- De Tuinen witte klei masker, reinigt mijn huid en is milder dan het bekende groene klei masker
- Embryolisse Lait Creme Concentre, heb deze dagcrème een tijdje geleden ontdekt en vind hem heel fijn en voedend zonder dat het een dikke laag op je gezicht achterlaat
- De Tuinen scrub met arganolie, scrubt je huid lichtjes zonder dat je huid er heel droog van wordt

Serie
Ik heb momenteel maar een favoriete serie, en dat is White Collar. Dit gaat over Neal die zijn gevangenisstraf uitzit door de FBI te helpen met zaken op te lossen, terwijl hij een enkelband draagt.



Quote
Quid pro quo, ookwel ''voor wat hoort wat''


Wat is jullie favoriete product/ eten etc van de laatste tijd?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!