maandag 24 juli 2017

Furry Friend | TAG

Ik ben gek op dieren, vooral op honden. Zelf heb ik er 2 (bij mijn ouders), en daarom doe ik de furry vriend tag over hen samen.


Enjoy reading!




1 Wat zijn de namen van je huisdieren?
Haiko en Dusty

2 Wat voor soort huisdieren zijn het en welk ras?
Haiko is een berner sennen en Dusty een rottweiler kruising met golden retriever



3 Hoelang heb je je huisdieren al?
Vanaf het moment dat ze oud genoeg zijn om uit het nestje te gaan zijn ze beide bij ons.

4 Hoe heb je je huisdieren gekregen?
Haiko hebben we gewoon gekocht bij een fokker die we ook al kenden van onze vorige 2 honden, Dusty is een (destijds) puppy van onze buren hun hond waardoor zij bij ons terecht kwam.



5 Hoe oud zijn je huisdieren
Haiko is 2 jaar en Dusty al 9.

6 Wat zijn grappige trekjes van je huisdieren?
Ze zijn vrijwel altijd samen buiten in onze tuin en als de een dan wat hoort en ergens naartoe rent om te kijken rent de ander meestal ook mee, dan gaan ze samen kijken wat er aan de hand is (terwijl er vaak niet eens wát is). Haiko is een beetje bang voor de wind en zodra het harder gaat waaien rent hij weg (wat hij denkt dat de wind hem dan niet meer kan pakken ofzo) Dusty loopt altijd heel stoer als ze een speeltje vast heeft, alsof ze iets overwonnen heeft door het te pakken haha.



7 Wat is het ondeugendste dat je huisdieren gedaan hebben?
Soms wanneer ik 's nachts beneden kom ligt er eentje op de bank te slapen, maar verder zijn ze niet zo ondeugend haha.

8 Wat zijn de favoriete momenten die je met je huisdieren hebt meegemaakt?
Denk dat dat wel de strandwandelingen zijn, ze zijn altijd zo blij als ze zien dat ze met de auto mee mogen ergens naartoe.



9 Welke bijnamen hebben je huisdieren?
Beide hebben ze korte namen en hebben we eigenlijk geen bijnamen voor ze.

10 Wat betekent de relatie met je huisdier voor jou?
Ze zijn gewoon altijd blij wanneer je thuis komt of wakker wordt. Als je je rot voelt komen ze je altijd troosten en met honden in huis is het zoveel gezelliger. Ik ben als kind al opgegroeid met een hond, vanaf het moment dat ik een baby ben. Heel veel mensen zien het als ''maar een hond'' maar ik niet.

Hebben jullie ook huisdieren, en zo ja welke?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!