maandag 6 juli 2020

Tag | 3 things

Al een wat oudere tag, maar ik kwam hem nog ongevuld tegen in mijn concepten. Ik vond het toch leuk om nu nog in te vullen en hiermee een wat persoonlijkere post te schrijven.




DRIE DINGEN IN MIJN TAS
♦ Sleutels
♦ Pasjeshouder (met in ieder geval pinpas, bonuskaart, rijbewijs en id kaart)
♦ Kauwgom

DRIE DINGEN DIE MOMENTEEL NAAST MIJ LIGGEN
♦ Fles met water
♦ Telefoon
♦ Kussens

DRIE FAVORITE DINGEN IN MIJN KAMER
♦ Mijn nagel hoekje (en bureau, maar eerlijk de meeste tijd besteed ik daar aan mijn nagels ;) met allerlei benodigdheden voor gelnagels
♦ Mijn make-up tafel die ik heb gecustomized met een marble sticker
♦ Bed



FAVORITE SOCIAL MEDIA
♦ Facebook
♦ Instagram
♦ Youtube

DRIE FAVORIETE FRUITSOORTEN
♦ Aardbei
♦ Kiwi yellow
♦ Appel

DRIE FAVORIETE ARTIESTEN
♦ Rihanna
♦ Camilla Cabello
♦ Kygo

DRIE DINGEN WAAR IK MOMENTEEL AAN DENK
♦ Mijn scriptie en portfolio's, het enige wat nog voldoende dient te zijn om af te studeren
♦ Solliciteren
♦ Afvallen en beter/ gezonder eten

DRIE DINGEN WAAR IK BLIJ VAN WORD
♦ Eten
♦ Mijn hond
♦ Ontspannen met een leuke serie of een lekker warm bad (of allebei tegelijk)

DRIE GUILTY PLEASURES
♦ Kinderbueno
♦ Pizza
♦ Caramel ijskoffie/ Caramel Frappuccino


bron

DRIE LIEDJES DIE IK NIET UIT MIJN HOOFD KRIJG
♦ South of the border (Ed Sheeran, Camilla Cabello en Cardi B)
♦ Higher Love (Kygo en Whitney Houston)
♦ Salt (Ava Max)

DRIE DINGEN DIE DIT JAAR MOETEN LUKKEN
♦ Ultieme doel is 20 kilo kwijtraken (ik zit nu op 3.4)
♦ Afstuderen 
♦ Een baan vinden


3 FAVORIETE MAKE-UP PRODUCTEN
♦ Eyeliner
♦ Mascara, eyeliner en mascara zijn mijn favoriete duo. Nu draag ik de laatste tijd ivm corona en niet naar stage/ school hoeven alleen mascara en dat was oprecht heel erg wennen in het begin. Toch voel ik mij met eyeliner erbij toch wat zelfverzekerder ;)
♦ Poeder, de laatste maanden heb ik eigenlijk geen foundation meer gebruikt. Ik gebruik een poeder voornamelijk om de roodheid in mn gezicht te camoufleren. Er zit wat variatie in, van een gewone compactpoeder tot een minerale foundation. Op de plekken die het roodst zijn breng ik wat extra aan of doe ik soms eerst een klein beetje concealer eronder.



5 opmerkingen:

  1. Pizza en kygo zie ik staan en daar word ik enorm blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof dat je een speciaal hoekje hebt voor je nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof lijstje. Ik zie dat je momenteel ook aan het afstuderen bent. Ik ben momenteel ook aan het afstuderen. Ik wil dit ook zo snel mogelijk afronden. Daarnaast is kinderbueno ook mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tof lijstje heb je er van gemaakt! Altijd leuk persoonlijke artikelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!