vrijdag 9 mei 2014

Current wishes | #1



Een wishlist vol sieraden kleding make-up en meer!

Noa Cacharel eau de toilette | €30,- ongeveer

MAC mineralize skinfinish | 28,-

iMac 27 inc | €2000,- ogneveer

Memorandom | €18,-

MAC Ruby Woo | €18,50

Tie Dye pants | €34,95

Parental Advisory t-shirt | €19,95

Above knuckle ring triangle | €4,95

Initialen ketting | €19,95

Triangle ring | €14,95

Suede/ leren jacket | €59,95

Tas | €34,95

Trés en Vogue t-shirt | €17,94
TOV Essentials small flat chain €80,-

Buddha to buddha ring | €69,-




De meeste producten die er tussen staan zijn van Loavies en Modemusthaves en zijn ook haalbaar om te kunnen kopen. De iMac die er tussen staat is dan ook een hele dure koop en daarom wat minder toegankelijk. Ik wil deze ook heel graag omdat ik Grafische Vormgeving wil gaan studeren, en hier is een (i)Mac het beste voor qua het runnen van programma's (en het heeft zo'n lekker groot scherm). 
Wanneer ik iets uit deze wishlist gekocht heb, laat ik het jullie weten op mijn blog!

Enjoy your friday en een heel fijn weekend toegewenst,
XOXO Laura



3 opmerkingen:

  1. Wauw leuke wishlist! Vind die TOV armband heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een hele leuke wishlist! Heel veel items ervan staan ook op mijn wishlist, haha :). Vooral de MAC mineralize skinfinish en de lipstick van MAC zijn prachtig! En dat boek (?) Memorandom ziet er ook echt heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja memorandom is een lijstjesboek, je houd er voor een bepaalde tijd van je leven allerlei lijstjes in bij en dan kan je later dat teruglezen :)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!