vrijdag 9 mei 2014

Examens, portfolio en stress

Zoals elke eindexamen mavo, havo of vwo student beginnen 12 mei (13 mei) mijn examens. Ik heb hiervoor 2 weken meivakantie (dus nu nog minder dan 1 week) en ik had de goede instelling op tijd te beginnen. Nu ben ik aardig wat al bezig maar ik raak zo snel afgeleid.. Ik heb 7 vakken waarin ik examen moet doen: Nederlands, Engels, Wiskunde, Frans, Geschiedenis, Maatschappijwetenschappen en  muziek. Nu is het zo dat je bij de kernvakken (nederlands, engels, wiskunde) maar een 5 mag staan en het hangt nu dus van mijn examens af of ik dat ga redden want ik sta nu een 5 voor Nederlands (een 5,7 voor Engels en 5,8 voor wiskunde) dus dat wordt nog spannend!


Buiten het leren en examens oefenen moet ik ook nog een portfolio maken voor de opleiding die ik wil gaan doen, Grafische Vormgeving.
.. Maar nog even bikkelen en dan mag ik heel lang zomervakantie hebben :)
Iedereen die ook examens heeft, heel veel succes!
XOXO Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!