woensdag 7 mei 2014

Tag | Too Much Information


Hi allemaal! Ik heb deze TMI tag al bij een hoop bloggers gezien en ik wilde m zelf ook graag doen :) 
Hope you'll like it!



1. Wat draag je?
Joggingbroek en sweater, very comfy.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jaa!
3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ja best wel helaas.

4. Hoe lang ben je?
Ongeveer 1.75

5. Hoeveel weeg je?
i don't know actually..

6. Heb je tattoo’s?
Nee, maar ik wil heel graag een inifnity tattoo op m'n pols. Ik ben bang voor naalden (en pijn) dus ik denk niet dat dat m zal worden ..

7. Heb je piercings?
2 gaatjes, in elk oor eentje.

8. OTP?
?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Chuck & Blair (gossip Girl)

10. Wat is je favoriete serie?
Gossip Girl, Weeds, The Mentalist, Castle.. 

11. Wat is je favoriete band?
Ik vind niet echt bands leuk maar meer solo artiesten. Avicii, Pink, Kesha, Rihanna en Katy Perry.
12. Wat mis je?
Tijd. Ik ben de laatste tijd heel druk met examens en opdrachten voor mijn portfolio dat ik niet, zonder schuldgevoel, even een dagje niks kan doen en heel de dag series kan kijken in bed.

13. Wat is je favoriete liedje?
Rather Be - Clean Bandit
Wasted - Tiësto
Just A Girl - no Doubt
The Man - Aloe Blacc
You make me/ Addicted to you - Avicii

14. Hoe oud ben je?
16 - bijna 17.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Tweelingen

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Vertrouwen, dat is wat ik niet snel heb bij mensen maar ik moet iemand goed kunnen vertrouwen. En ik wil niet iemand die te serieus is want zelf ben ik verre van.

17. Wat is je favoriete quote?
Winners never quit and quitters never win. Als je iets wilt moet je doorgaan, en niet opgeven.


18. Wat is je favoriete acteur?
Bradley Cooper, Josh Duhamel. (Jennifer Aniston, Katherine Heigl - actrices)

19. Wat is je favoriete kleur?
Paars/ lila

20. Harde muziek of zachte muziek?
Vaak zet ik mijn muziek hard haha.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mn kamer en daar een film of serie kijken of muziek luisteren.


22. Hoe lang douche je?
Ik ga bijna altijd (veel te lang) in bad. Ik kijk vaak Netflix wanneer ik in bad ga..

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Best lang, in totaal 50 minuten denk ik (wakker worden, ontbijten, kleding, makeup en haar)

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee

25. Wat is een turn-on?
Mooie ogen en een mooie lach

26. Wat vind je een afknapper?
Jongens die tegen elk meisje hetzelfde zeggen

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik ben op het moment alleen bezig met het maken van (lyric) filmpjes maar ik wil ook graag gaan vloggen straks. Ik weet niet, ik heb het altijd wat gevonden!

28. Heb je angsten?
Ja, zakken voor mn examen, spinnen en ratten, mensen kwijtraken.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Een verzameling van vanalles en stress.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Mwa al wel een tijdje geleden (a)

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Geen idee, ik heet op Twitter en Instagram llauraaax gewoon omdat alleen laura natuurlijk al bezet was. Op youtube heet ik llauraaaxx omdat daar llauraaax bezet was.


32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Herman Koch - Het diner.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Gossip Girl

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Op Whatsapp met een vriendin en hier thuis met m'n moeder.


35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Vriendinnen.

36. Wat is je favoriete eten?
Pizza en Spagetti carbonara/ bolognese

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Las Vegas, omdat het me een ervaring lijkt daar eens geweest te zijn en ik vind het uitzicht van alle lichtjes zo mooi!

38. De laatste plaats waar je was?
Breda

39. Heb je een crush?
Ja

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Tijdje geleden alweer.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Geen idee eigenlijk



42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zure matten en napoleons. Maar ik eet liever koekjes dan snoepjes.

43. Welke instrumenten speel je?
Piano

44. Wat is je favoriete sieraad?
Hele grote zilveren oorbellen, gouden 3hoekige oorbellen en mijn infinity ketting + armband

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
ehm geen, fietsen naar mn werk..

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Ik zing niet

47. Wat is je favoriete openingszin?
Geen!

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
-

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Voor de vakantie

50. Wie geef je de tag door?
Wie maar wil :)


XOXO Laura

4 opmerkingen:

  1. Wat zijn dit veel vragen! Heel leuk om zo meer over jou te weten te komen! Mooie quote trouwens:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuke post! Ik kijk er al naar uit om het volgende artikel te lezen :)!
    Liefs Gaëlle,
    http://sneakersandshirts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!