dinsdag 21 april 2015

Gedoemd om een kattenvrouwtje te worden | Personal

Het leven als studentje gaat rustig door. Alles gaat zo zijn gangetje met hier en daar een onvoldoende of een dagje skippen. Maar hey, ik weet van mezelf dat ik niet de heilige nerd ben die 24/7 zit te blokken en netjes altijd naar school gaat. Ik ben eerder degene die er al een uur over doet om überhaupt zijn boeken open te slaan en te gaan leren.
Hier en daar een lesuur inruilen voor een terrasje of een dagje geld uitgeven alsof ik Kim Kardashian ben.





Maar in plaats van netjes mijn huiswerk te maken bracht ik uren op hot or not door. Voornamelijk was het naar links swipen, maar oke.
Door de meeste jongens die ik tegen kwam werd ik niet bepaald warm of koud maar soms kom je gewoon een jongen tegen waarvan je denk 'i wanna have your babies'. En als ie dan nog eens leuk blijkt te praten, is het helemaal top. Maandje praten ging voorbij en we gingen op date. Lekker cliché, en misschien een beetje awkward, naar de bios. Door het praten heb ik dan zo mijn verwachtingen opgebouwd en inmiddels hot or not verwijderd. 


Date was leuk, maar hij wist niet zo goed wat hij vond. En ik ben dan ook stom genoeg het niet op te geven waardoor er uiteindelijk een tweede date bij mij thuis kwam, 2 weken geleden. Oh so casual een film kijken bij mij thuis. Super leuk natuurlijk en tot 3 uur 's nachts doorgebracht met hem en ja alles was toen top. Volgende dag helemaal in de wolken totdat er een berichtje kwam met 'ik weet het niet ' 


Een week later, vrijdag, precies de zelfde fout gemaakt. Ben te goed gelovig, dat iemand nog een keer hetzelfde flikt. Je weet toch, liefde maakt blind enzo. Hij wist het niet en opeens een dag later wilde hij toch geen vriendin of iets vast. Maar ho: hij wilt het contact met mij niet kwijt want ik ben wel een leuke meid. 


Dus daar zat ik weer, met m'n hot or not. Ik denk dat ik bestemd ben voor het single leven en later een kattenvrouwtje word, naar Beyoncé's best thing I never had luisterend en al die cliché dingen. 



XOXO Laura




2 opmerkingen:

  1. Vond het héél erg leuk om te lezen, en ik begrijp je echt wel hoor maar komt vast goed :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!