maandag 22 september 2014

30 questions tag van Tumblr | TAG



Hi lieve lezers, vandaag de '30 questions van Tumblr' tag, er zijn verschillende versies maar ik heb er random eentje uitgekozen!




1. Selfie


2. Hoe zou je je toekomstige kinderen willen noemen
Ik vind Noèmi echt een hele mooie naam. Verder vind ik Sanne en Michelle ook leuk. Qua jongens namen weet ik het eigenlijk niet, vind Daan wel oke.
3. Waar kijk je naar uit
Naar de herfstvakantie (:
4. Schrijf 10 nummers op die werden afgespeeld op shuffle modus
- Changing - Sigma (ft. Paloma Faith)
- Lonely Boy - The Black Keys
- All About That Bass - Meghan Trainor
- Ghetto - Akon
- This Is How We Do - Katy Perry
- Rather Be - Clean Bandit
- Stay High, habits remix - Tove Lo (Hippie Sabotage)
- Blessed - Shermanoloy (Avicii edit)
- Can't Hold Us - Macklemore
- Higher - Classified



5. Hoe was je leven het afgelopen jaar
Heel erg wisselend, heb hoogtepunten gehad zoals het halen van mijn diploma en leuke dagjes uit in de vakantie maar verder is mijn relatie ook stukgelopen en loopt het thuis niet zo lekker.
6. Wie zag je vandaag voor het laatst
Mijn moeder
7. Luister je muziek op dit moment
Ja, naar het liedje Changing, echt mijn favoriete nummer op het moment <3
8. Beschrijving van je persoonlijkheid
Wanneer ik je niet ken kan ik heel stil en verlegen overkomen, maar bij m'n vrienden ben ik een grote stuiterbal. Ik lach continue en praat heel veel (over vanalles) Verder zal ik nooit iemand kleineren en accepteer ik mensen zoals ze zijn, want ik wil dat ze dat bij mij ook doen.
9. Heb je ooit iemand iets niet verteld terwijl het op het puntje van je tong lag
Ja vooral als ik ruzie heb.
10. Mis je hoe dingen een jaar geleden waren
Soms wel, maar ik probeer zo weinig terug te kijken in het verleden en het gewoon te accepteren.


11. Ben je ooit in New York geweest
Nee, wil er wel graag heen!
12. Mijn lengte
1.78
13. Dingen die je tegen een ex wilt zeggen
You're an asshole but I still like you.
14. Dingen die ik haat
Vroeg opstaan, lange schooldagen, langzaam internet, mensen die alleen naar me toe komen wanneer het hun uitkomt, bloemkool.
15. Favoriete serie op dit moment
Andy & Melisa, HNTM
16. Wanneer is je verjaardag
31 mei
17. Favoriete nummer
Changing - Sigma
18. Stopwoordjes
Jonge, niet zo lelijk kijken, doe 's normaal, wtf, ja hallo, nieee.
19. Mijn laatste (whats)app
Hahahha ja ik zag het


20. Ben je een netjes/ rommelig persoon
Heeeel erg chaotisch ..
21. Turn off
Smoesjes/ niet eerlijk kunnen zijn.
22. Bad/ douche?
Bad :)
23. Favoriete gerecht
Pizza / pasta carbonara & bolognese
24. Wat is het laatste wat je gedronken hebt
Coca Cola
25. Welke leeftijd geven mensen mij
18/19, krijg ook heel vaak de opmerking ''ben jij nog maar 17 joh''
26. Dingen die vaak in mijn gedachten voorkomen
Liedjes, dingen die mensen tegen me gezegd hebben, wat als.., ik wil op kamers, ik wil verhuizen, ahw wat lief.
27. Foto van m'n handschrift

28. Laatste foto die op je telefoon is opgeslagen

29. Kijk op religies
Ik geloof niet persé ergens in. Ik geloof in karma; what goes around comes around.
30. Momentele relatie
Nee, (happy?) single.

Als je de tag over wilt nemen mag dat natuurlijk :)

See you the next time, XOXO Laura

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!