vrijdag 31 augustus 2018

Action shoplog | augustus 2018

Afgelopen week ben ik weer eens langs de Action geweest waar ik wat spullen gehaald heb. Ben je benieuwd naar wat ik heb gekocht, lees dan snel verder!






Microvezel handdoek (50x100): €1,99. Deze heb ik gekocht voor het drogen van mijn haar. Ik gebruik geen gewone handdoek voor mijn haar maar een microvezeldoek of een katoenen shirt. Deze heeft de afmetingen van een handdoek en is daarom wat groter! 

Tjezi: €1,19 voor 4 doosjes. Ik had honger en nam daarom deze doosjes mee. Ik vind het best lekker om af en toe eens te eten.

Revuele haarmasker extra volume: €1,79. Deze prijs was geloof ik een actieprijs. Als je mijn artikel over de Curly girl methode gelezen hebt weet je dat ik geen producten met o.a. uitdrogende alcohol of siliconen gebruik. Dit masker is superbudget en is curly girl aproved, hoe fijn is dat! Benieuwd naar dit artikel? Lees het hier: Curly Girl Method

Conjac sponges: €1,95 per stuk. Ik heb 2 varianten, een met bamboo charcoal (blauwe) en een met pearl powder (gele). Momenteel heb ik het zwarte sponsje in gebruik (daarom de lege verpakking) en ben benieuwd of ik verschil zal merken tussen de 2 varianten.


Dove gentle exfoliating body wash: €1,59. Deze douchecreme bevat geen harde reinigers (sls/ sles) en hele lichte scrub deeltjes. Het heeft een typische Dove geur en de kleine scrubdeeltjes vind ik een fijne toevoeging. Het vervangt niet mijn gewone scrub, omdat deze deeltjes zo klein zijn.

Panasonic batterijen AAA: €1,79. Ik heb een druklampen set bij de Action gehaald, welke niet te zien is op de foto omdat ik ze gelijk enthousiast opgeplakt heb. Ik zal onderaan wel een foto plaatsen. Hier moesten AAA batterijen in en daarom heb ik deze dan ook meegenomen.

Batiste droogshampoo 2 in 1: €2,99 per stuk. Deze Batiste variant heb ik nog nooit gezien en was daarom erg benieuwd hier naar! Als het goed is bevat deze ook geen/ weinig slechte/uitdrogende ingrediënten en daarom heb ik er gelijk 3 meegenomen. Het zijn 2 verschillende varianten.

Wet wash gloves: €1,87. Deze lijken mij heel handig voor onderweg of om je snel even op te frissen. 

Gehwol voetenpeeling: €1,99. De laatste tijd geef ik mijn voeten ook wat meer verzorging en daarom lijkt deze voetenpeeling mij een fijne toevoeging hieraan.

Lipscrub: €0,98. Ik zie nu dat de lipscrub alleen op de grote foto staat en niet op deze, sorry! Ik vind deze lipscrub heel fijn voor een euro.


Planner: €1,49. Omdat ik heel chaotisch ben lijkt deze planner mij super handig. Je hebt ruimte per dag om te schrijven wat je nog moet doen en ik hoop dat dit mij zal helpen. Een agenda vind ik vooral handig voor het opschrijven van afspraken en deadlines, een aparte planner erbij lijkt mij daarom handig.

Stempels met acrylblok: €1,49. Ik wil weer wat creatiever gaan doen en vandaar dat ik deze stempels kocht. Je ziet het helaas niet heel duidelijk door de flits maar het zijn 2 plantjes en een bankje.

Stempels los: €0,69 per stuk. Ik vond deze stempels enorm lief en heb ze daarom ook meegenomen. Ik wil ze gebruiken voor in mijn bullet journal.

Ik heb ook nog een blikje AA voor €0,59 en knoflookbroodjes gehaald voor €0,89, maar deze zijn gelijk opgegaan, haha.

Omdat ik momenteel dus thuis ben maak ik foto's op mijn kamer, waar ik niet heel veel licht heb. Daarom is de flits soms aanwezig.

Wat zijn jullie favoriete items van Action?



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke items heb je geshopt! Ik kan daar ook altijd zo vreselijk losgaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook Batiste gekocht van de Action, alleen een andere variant!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!