zaterdag 18 augustus 2018

Nieuwe Catrice producten! | Make-up

Catrice vind ik een ontzettend leuk merk wat natuurlijk ook heel betaalbaar is. Als er een assortimentsupdate/ verandering is ben ik dan altijd ook heel benieuwd naar wat nieuw is. Soms gaat er wat uit het assortiment wat ik met liefde gebruikte, en dat is dan wel even balen.
Inmiddels heeft Catrice weer wat nieuws uitgebracht. Ik ben een kijkje gaan nemen in mijn kruidvat, daar was helaas maar weinig te vinden! Ze hadden o.a. de nieuwe primer goodbye pores, maar ik wilde juist graag de hydra variant testen vanwege mijn droge huid. Online staat wel alles, daarom heb ik mijzelf getrakteerd op een pakketje van de Kruidvat. Mijn spullen komen volgende week binnen en ik zal jullie laten zien wat ik besteld heb! Zijn er nog producten waar jullie benieuwd naar zijn, en/of waar jullie een review van zouden willen zien?

quotes, makeup, and woman afbeelding


Hieronder zien jullie een lijstje met bestelde items





Heb jij al wat geprobeerd van de nieuwe producten en/of wat zou jij graag proberen?


1 opmerking:

  1. Ik moet binnenkort ook maar eens even snuffelen tussen alle nieuwe producten. Er zitten een aantal leuke nieuwe items bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!