zaterdag 25 augustus 2018

Mijn Ikea wishlist | Home

Omdat ik vanaf begin september stage ga lopen zal dit beteken dat ik veel meer op mijn kamer zal zijn. Zelf mis ik thuis altijd heel erg als ik daar ben, dus om het wat leuker te maken heb ik een wishlist bij Ikea gemaakt met producten/ spullen die ik graag in mijn kamer wil zetten. Wie weet kun je er voor jezelf wat inspiratie uithalen! Wanneer ik in september begin ga ik een bezoekje aan de Ikea brengen en lekker rondkijken naar nieuwe spulletjes, maar hier zien jullie alvast wat ik online gezien heb en graag wil hebben.







Afbeelding van منال هبة الرحمان ♡

(foto is van weheartit)




Ladeinzet - Billingen. Deze wil ik in mijn lade met bestek zetten, naast de bestekbak. Hier wil ik grotere dingen inleggen zoals keukenmessen, spatels, pollepels etc. €0.99

Kaarsenhouder - Skurar. Hier wil ik mijn kwasten in doen. Ik denk dat ik er hier 2 van naast elkaar ga zetten. €1.99

Nepplantjes - Fejka. Op de foto vind ik deze nepplantjes er heel leuk uit zien! Ik hou van vetplantjes en zie dit als een leuke toevoeging in mijn kamer. €3,99

Spiegel - Trensum. Ik heb enkel een spiegeltje om vast te houden zonder standaard. Daarom wil ik graag deze spiegel om op mijn bureau te zetten, zodat ik me makkelijker kan opmaken. €4,99

Opbergtas - Stuk. Deze opbergtas wil ik onder mijn bank zetten, 2 of 3 stuks naast elkaar.Wat ik er in ga doen weet ik nog niet, maar ik zit te denken aan reserves van producten of bijvoorbeeld mijn schoonmaakspullen die nu een beetje rondslingeren. €6,99





Laptoptafel - Bräda. Handig om met je laptop op bed te zitten. Ik wil dit ook gaan gebruiken om te leren vanuit bed wanneer ik écht geen zin heb en toch wat af moet maken. Of om even mijn wettenbundel te markeren. €11,95


 Wat zijn jullie leukste items van Ikea, kan je me nog wat aanraden? En welke winkels bezoeken jullie graag voor interieurspullen?




1 opmerking:

  1. Wat een leuke wishlist heb je! Ik vind de nepplantjes echt super schattig. En handig omdat ze niet dood kunnen gaan haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!