woensdag 17 september 2014

Try before you die; my bucketlist


Hey lieve lezers, vandaag een try before you die, namelijk mijn bucket list. Enjoy!




Ik wil echt al héel lang een infinity tattoo op mijn pols, ik ben echter héél bang voor naalden. Of ik ooit mijn angsten hiervoor opzij kan zetten, ik weet het niet..


Sinds ik de film the Hangover gezien heb is het mijn droom om naar Las Vegas te gaan, wanneer ik wat ouder ben natuurlijk. 


Ik hoop oprecht echt een jongen te vinden die goed voor me is, ik heb er namelijk al een paar gehad die dat niet waren (uiteindelijk). Een jongen waar ik vertrouwen in kan vinden en waarmee ik kan lachen en huilen.


Mijn haar is nooit echt heel erg lang gehad, en dit wil ik dan ook heel graag :)


Weer geïnspireerd door een film, hihi. Het lijkt me echt een fantastisch gevoel je liefde te zoenen op het moment dat er een nieuw jaar start, letterlijk met vuurwerk!


Haha, wat heeft een hoop met liefde te maken zeg! Ik vind dit idee zelf al super tof en wil dit heel graag. Maar ja wat nou als het uit gaat, dan hangt dat slotje er nog..


Schoenen, schoenen, schoenen! Ik ben gek op schoenen en moet mezelf altijd in bedwang houden niet alles te kopen wat ik leuk vind. Maar mijn droom is toch een kast vol met schoenen.


Love voor die Chanel tasjes, ik vind ze zooo leuk (maar zoo duur)


Welk meisje wil dit nou niet? Ik hou van make-up en ik gebruik het dagelijks. Van het kopen van make-up word ik spontaan blij. (behalve van mijn rekening dan)


Werken bij bv Starbucks lijkt me ook super gaaf, mensen blij maken door bijvoorbeeld een hartje bij hun naam te zetten :)


Spreekt voor zich, toch? Ik wil gewoon heel graag mijn diploma's halen waardoor ik trots op mezelf kan zijn en een goede baan kan krijgen.


Ik wil al heel lang weg uit mijn dorp. Ik ben het verre reizen elke keer zo beu en ik wil heel graag in/ vlakbij een stad wonen. Wanneer ik in een grotere stad kom word ik altijd spontaan vrolijk door de sfeer die er hangt.

Dit was mijn bucket list, haalbare dingen en wat minder haalbare dingen. Wat willen jullie heel graag bereiken/ doen? Laat het me weten!

See you the next time,
XOXO Laura







1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!