donderdag 30 maart 2017

40 beautyvragen | TAG

Ik vind tags enorm leuk om te lezen bij anderen. Ik was laatst op zoek en kwam deze tag tegen. Vandaag ga ik hem invullen voor jullie, het zijn allemaal beauty gerelateerde vragen!
quote, beauty, and chanel afbeelding





1 Hoe vaak per dag was je je gezicht?
Meestal 2 x; in de ochtend en avond. Maar als ik in de ochtend echt vroeg weg moet, dan ga ik alleen met een watje met toner erop over mijn gezicht.

beautiful, rose gold, and cool afbeelding

2 Wat is je huidtype (vettig, droog)?
Gemengd, tegen het droge aan. Ik merk bijvoorbeeld als ik een te matte foundation gebruik, dat het er droog uitziet.

3 Welke facewash gebruik je op het moment?
Ik gebruik momenteel 100% pure kokosolie om mijn gezicht te reinigen.

4 Scrub je wel eens?
Vroeger deed ik dat wel, nu eigenlijk niet meer.

5 Welk merk gebruik je daarvoor?
Ik gebruikte er een van the bodyshop.

6 Welke dagcrème gebruik je?
Elizabeth Arden visible difference refining moisture cream complex.

7 Heb je sproeten?
Dat verschilt echt. In de winter sowieso niet, maar in de zomer verschilt het per jaar.. soms heb ik het niet en soms op m'n voorhoofd en wangen.

8 Gebruik je oogcrème?
Nee, wel soms een verkoelende oogroller van Etos.

9 Heb je of had je een acnè-gevoelige huid?
Ja helaas wel. Maar ik heb ook last van rode wangen en rode plekjes, waardoor het al eerder onzuiverder lijkt.

aesthetic, amazing, and photography afbeelding

10 Heb je ooit ProActiv gebruikt?
Nee.

11 Welke foundation gebruik je?
Maybelline matte+poreless (lichtere dekking) of L'oreal true match (voor wat meer dekking)

12 Welke concealer gebruik je?
Essence camouflage full coverage concealer of Catrice natural liquid camouflage concealer.

13 Weet je wat je ondertoon-kleur is?
Nee. Ik swatch altijd verschillende kleuren om te kijken welke kleur past, maar houd nooit echt rekening met m'n ondertoon.

14 Wat vind je van valse wimpers?
Die natuurlijke vind ik mooi, maar ik gebruik het zelf nooit. Vind het veel te veel werk, en je hebt de kans dat ze het niet de hele dag volhouden en je met een halve wimper rondloopt.

15 Wist je dat mascara officieel maar 3 maanden houdbaar is?
Yes.

16 Welk merk van mascara gebruik je?
Momenteel van Essence.

17 Sephora of MAC?
MAC.

18 Heb je een MAC pro-card?
Nee.

19 Welke make-up tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
De real techniques miracle complexion sponge voor foundation, een kwast van aliexpress voor contour, een grotere kwast van boozyshop voor bronzer, een fanbrush van aliexpress, realtechniques blush brush en oogschaduwkwasten van essence.

beautiful, makeup, and milani afbeelding

20 Gebruik je een basis of primer voor de ogen?
Ja, I  stage oogschaduwbasis van essence.

21 En voor het gezicht?
Ja, primer van Etos.

22 Wat is je favoriete oogschaduw (kleur of tint)?
Rood tinten in combinatie met bruin tinten.

23 Gebruik je vloeibare eyeliner of een potlood?
Beide, ik zet m'n wimperrand aan met oogpotlood en daarover vervolgens een eyeliner met wing.

24 Hoe vaak prik je jezelf in de ogen met oogpotlood?
Niet met oogpotlood, soms wel met mascara.

25 Wat vind je van losse oogschaduws?
Deze gebruik ik niet.

26 Gebruik je minerale make-up?
Nee.

27 Wat is je favoriete lippenstift?
Kiko matte lipstick in de kleur 316,L'oreal color riche in de kleur 630, Essence matte lipstick in 02, 03 (nude) en 05 (rood).

28 En lipgloss?
Nee.

makeup, cosmetics, and beauty afbeelding

29 Wat is je favoriete blush?
Max & more highlighter in de kleur 02.

30 Koop je wel eens make-up via Ebay?
Nee, nooit.

31 Houd je van drogisterij make-up?
Yesss, bijna al mijn make-up komt uit de drogisterij. Essence, L'oreal, Maybelline, Catrice..

32 Ga je weleens naar Cosmetic Company Outlets?
Nee.

33 Heb je ooit overwogen make-up lessen te nemen?
Ja, het lijkt me enorm leuk om meer te leren erover.

34 Ben je klunzig bij het aanbrengen van make-up?
Soms als ik eyeliner op mijn linkeroog aanbreng kom ik per ongeluk op m'n neus terecht..

35 Welke make-up misser vind je verschrikkelijk?
Lippen die obvious heel erg overlined zijn.

36 oud je van kleurrijke make-up (lippen en ogen) of juist van neutrale tinten?
Ik vind rode lippen ontzettend mooi maar bij mijn ogen houd ik het op neutrale tinten.

37 Welke celebrity heeft vaak mooie make-up?
Mila Kunis.

Afbeeldingsresultaat voor mila kunis

38 Als je het huis maar met 1 make-up item kon verlaten, wat zou het zijn?
Ooh zo lastig.. ik denk dat ik toch kies voor mascara.

39 Verlaat je het huis wel eens zonder make-up?
Ik doe altijd wel mascara op als ik weg ga, dus nee.

40 Vind je dat je er goed ziet, zelfs zonder make-up?
Ik vind het nu wel oke. Vroeger vond ik het echt vreselijk maar met make-up voel ik me toch een stuk fijner.

Wat is jullie holy grail make-up product?

you can follow me on Bloglovin



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!