maandag 27 maart 2017

Wishlist; make-up & clothes | 7x


Vandaag deel ik met jullie wat er momenteel op mijn wishlist staat (onder andere, want hij is natuurlijk eeuwig lang) qua kleding en make-up.

clothes, shoes, and shopping afbeelding




1 Kokerrok met streepjes - Primark €5,-
Ik houd van simpele rokjes. Ik heb meerdere zwarte, een bordeaux rode en deze met streepjes wil ik graag toevoegen aan mijn collectie. Het betere weer komt er weer aan, dat betekent tijd voor rokjes!

2 Nourishing perfection cream compact foundation - Kiko €13,95
Ik las veel goede reviews over deze foundation en wil hem graag proberen. Kiko belooft dat deze foundation verzachtend en highlightend is, de foundation bevat spf 20. 

3 Shirt met choker - Only 21,99
Simpel maar toch super leuk shirtje. Ik vind die ''choker shirtjes'' echt superleuk, maar heb er zelf nog geen. Deze wil ik graag dragen in combinatie met een spijkerbroek.

4 Oogschaduw in de kleur ''fahrenheit'' - Nabla €6,50
Ik hou van deze tinten oogschaduw. Dat donkerrode, het laat blauwe ogen echt spreken!

5 Off shoulder top - Only €12,99
Deze lijkt me super classy in combinatie met het rokje wat ik hierboven noemde.

6 Grijs topje - Primark €8,-
Simpel topje, leuk in combinatie met een leren jasje en een zwarte- of spijkerbroek. Of met een rokje erbij.

7 Blush in de kleur 03 Abricot - Kiko €8,95
Ik heb eigenlijk nog niet zoveel blushes in mijn bezit. Ik kwam laatst een kiko blush hier tegen en ik vond hem echt super mooi. Nu heb ik wel een ander kleurtje uitgekozen omdat ik denk dat deze beter bij me past.

Wanneer stufi weer binnen is mag ik van mezelf 1 (of 2, of 3...) item(s) uit kiezen. Je mag jezelf weleens verwennen, toch?! Hihi.

Wat staat er op jullie wishlist?



you can follow me on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!