zaterdag 11 maart 2017

Interieur inspiratie | 7x

Vandaag laat ik jullie 7 items zien waarmee je je interieur weer een nieuw uiterlijk kan geven.




1 Letterslinger €11,95 - Wehkamp. Je kunt bij deze slinger zelf een tekst maken, super leuk om een toepasselijke tekst of quote aan je muur te hangen.

2 Foto's. (polaroid) foto's printen en met een paperclipje aan touw hangen. Je kunt ook van die mini wasknijpertjes kopen (ik zag ze laatst bij so low) en daarmee aan een draadje hangen.

3 Nepplantje €3,00 - Primark. Je kunt het in allerlei winkels halen, maar ik zag het laatst toevallig bij de primark staan. Zo hoef je niet bang te zijn dat je plantje dood gaat, en het ziet er toch leuk uit.

4 Lightbox €17,00 - Primark. Deze heb je ook bij verschillende (online) winkels, maar (buiten acties om) heb ik hem nergens zo goedkoop gezien.

5 Kaarsen €0,99 - Action. Je hebt een hoop leuke (geur)kaarsen bij de Action om je interieur mee op te vrolijken. Je kunt ook bij elkaar passende kaarsen kopen en deze op een dienblad op je salontafel zetten.

6 Kussens €2,49 - Action. Kussens fleuren je interieur op. Zeker als je een simpele bank hebt en hier kussentjes (en een deken) op legt, oogt het gelijk een stuk gezelliger.

7 Krijtbordverf €9,29 - Gamma. Tape een stukje van je muur af (met schilderstape, in een vierkantje) en verf dit met krijtbord verf. Is weer wat anders dan een hele witte muur.

Wat is jullie favoriete interieur item?

5 opmerkingen:

  1. Leuke inspiratie! Kussens en een dekentje op de bank maakt het inderdaad een stuk gezelliger :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk altijd, interieur inspiratie! Ik vind dit super mooie foto's.
    Wat een onwijs leuke blog heb je trouwens! Veel liefs, Florentine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke inspiratie, ik vindt de kussens echt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!