dinsdag 7 maart 2017

Daily make-up, maart 2017 | Make-up

Ik hou enorm van make-up en nieuwe dingen testen, maar ik heb toch een basis die elke dag (ongeveer) hetzelfde is. Deze deel ik vandaag met jullie.


Basis

Foundation L'oreal true match (N2 vanilla). Eigenlijk is de kleur net wat te donker voor mij, maar niet dat je heel opvallend 2 verschillende kleuren ziet qua gezicht en nek. De volgende keer ga ik wel op zoek naar een lichter kleurtje. De dekking is in mijn ogen medium, het bedekt mijn rode vlekjes maar het wordt niet (te) cakey.

Concealer Essence camouflage full coverage concealer. Deze heb ik recent gekocht en ik ben er wel tevreden over. Ik heb zoveel concealers geprobeerd maar nog geen een ontdekt waarvan ik denk ''wauw''. Deze doet prima zijn werk en heeft voor mij een medium dekking (er staat full coverage, maar ik noem dit geen full coverage..)

Fixing spray op dagelijkse basis gebruik ik nu de etos hydraterende fixing spray. Wanneer ik een feestje heb, uit ga, uit eten ga, presentatie heb etc. gebruik ik de Urban Decay All-nighter, deze is voor mijn gevoel toch écht wel wat beter. Maar op dagelijkse basis is deze prima. Ik vind het altijd fijn te sprayen nadat mijn gezichtsmake-up zit, heb toch het gevoel dat het de poederigheid iets weg haalt.

De foundation en concealer breng ik aan met de Real Techniques miracle complexion sponge. Ik gebruik nooit kwasten om dit aan te brengen, mijn gezicht wordt er echt heel cakey van. Zelfs met een licht-dekkende foundation.

Sculpt & Glow


Contour Catrice prime and fine professional contouring palette. Hiermee contour ik onder mijn jukbeenderen, de slapen en de bovenkant van mijn hoofd (tegen m'n haarlijn aan). Dit is een basis, daarna breng ik er nog bronzer overheen aan.

Bronzer Max & More highlighter 01 (Action). I love this bronzer. Eigenlijk wordt het verkocht als highlighter, maar zo gebruik ik hem dus niet. 

Blush Max & More highlighter 02 (Action). De roze variant van de action ''highlight''. Deze geeft een subtiele, roze kleur aan m'n wangen.

Hightlighter W7 glowcomotion. Hele gepigmenteerde budget highlighter. Ik vind het echt ontzettend mooi, en breng vaak dan ook bést veel aan.

Ogen
Oogschaduw basis Essence I  stage oogschaduw basis. Vind deze prima werken, verder is er niet veel te zeggen.

Oogschaduw Catrice prime and fine professional contouring palette. Meestal gebruik ik dit contour palette om de contour kleur aan te brengen in de arcade boog met een blendingbrush. Het is zo gedaan en het ziet er een stuk mooier uit dan zonder iets op mijn oog.

Oogpotlood L'oreal color riche le kajal. Een simpel zwart oogpotlood. Maar; deze is dikker dan een normaal oogpotlood en brengt daarom makkelijker aan in de waterlijn van de bovenste wimperlijn. Op de wimperrand gebruik ik een bruin oogpotlood van Rimmel. 

Eyeliner Catrice liquid eyeliner. Er gaat bijna geen dag voorbij dat ik zonder winged eyeliner de deur uit ga. Tenzij ik gehaast ben of echt heel vroeg weg moet. Deze eyeliner gebruik ik al een jaar of 2 en ik zal niet snel veranderen. 

Mascara Essence I ♥ extreme volume. Deze maakt mijn wimpers snel wat dikker en geeft het meer volume. Ik verander regelmatig van mascara omdat ik nog niet echt een holy grail mascara gevonden heb, maar deze gebruik ik momenteel en ben er tevreden over. Ook krul ik mijn wimpers, gewoon met een goedkope tang van de hema.

Wenkbrauwen Anastasia dipbrow (dark brown). Ik pak met het schuine kwastje een beetje product uit het potje en zet als eerst een lijntje onder mijn wenkbrauw. Daarna vul ik met het restante mijn voorkant van mijn wenkbrauw in (zo wordt het niet te dik en nep) vervolgens pak ik nog een beetje en vul daarmee het einde van mijn wenkbrauw in. Het is best prijzig, maar echt het fijnste wenkbrauw product wat ik gebruikt heb! Je doet er dan ook wel lang mee, gelukkig.

Lippen


Verzoring Elisabeth Arden Eight hour. Deze gebruik ik als lippenbalsem, de meeste velletjes verdwijnen hier mee. Ik zorg dat deze eerst een beetje opgedroogd/ ingetrokken is voor ik lipstick aanbreng.

Lipliner Essence lipliner (06 satin mauve). Dit is mijn favoriete lipliner en gebruik hem dan ook al heel lang. Het is de perfecte kleur; niet te roze en niet te bruin.

Lipstick Kiko (316), L'oreal (630 color riche), Essence (02+03 matt matt). Ik wissel deze kleurtjes af. Het zijn allemaal nude-tinten, de een iets bruiner en de ander iets rozer. Soms draag ik ook rode lipstick, maar op dagelijkse basis is het een nude-kleurtje.



Wat is jullie favoriete make-up product?










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!