vrijdag 17 maart 2017

Wat ik onlangs kocht bij Aliexpress | 7x

Ik ben gek op aliexpress. Zoveel leuke dingen, zulke lage prijsjes. Ik koop nooit make-up (wel kwasten), omdat ik dat toch niet vertrouw om op m'n gezicht te smeren. Meestal koop ik sieraden (vooral kettinkjes) en heel af en toe kleding. Kijk je mee wat ik onlangs besteld heb?

gossip girl, shopping, and blair waldorf afbeelding


- Klik op de namen om naar de verkooppagina te gaan- 

1 Wishbone necklace - €0,76 (0,99 met kaartje erbij)

2 Choker - €0,44




6 Kettinkje handje - €0,76 (0,99 met kaartje erbij)

7 Striped dress - €10,14**

* kleren bestel ik altijd 2 maten groter (tenzij anders vermeld)
** kleren bestel ik altijd 2 maten groter (tenzij anders vermeld) + bij dit jurkje staat geen feedback, normaal kijk ik hier altijd naar. Ik zie nu pas dat dit er niet bij staat, maar het is wel gewoon goed aangekomen bij mij!

Kopen jullie weleens wat op Aliexpress?

you can follow me on Bloglovin

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!