woensdag 22 maart 2017

''Openingszinnen'' op hot or not | 7x

Langere tijd heb ik op hot or not gezeten (net zoiets als tinder). Inmiddels ben ik al een tijdje ermee gestopt, laten we zeggen dat ik het niet meer nodig heb
😄... Maar omdat mijn telefoon/ google account automatisch al mijn afbeeldingen uploadt op mijn google account (dus ook aaal mijn screenshots), kwam ik laatst toen ik er doorheen keek weer wat oude screenshots van deze gesprekken tegen.
Vandaag deel ik een paar van deze screenshots met jullie - uiteraard naam en foto weggehaald - van deze gesprekken. Ze zijn meestal wel grappig, een beetje suf en soms tegen het rude aan..

dating, funny, and tinder afbeelding





Ik kreeg best vaak opmerkingen over m'n ogen.. *blush*




Deze is wel een beetje rude..


Origineel wel *not*


Ik word vergeleken met pizza, what a compliment!

En deze is gewoon een beetje raar.

Hebben jullie weleens gebruik gemaakt van datingsites zoals hot or not en tinder? Zo ja, wat was jullie leukste, ergste, gekste openingszin?







1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!