donderdag 9 maart 2017

Happy little moments | 7x

7x wil ik als een soort van terugkerende reeks op mijn blog zetten. Zonder vast schema, gewoon zo tussendoor. Het kan van alles zijn, een rijtje van 7 dingen.
Vandaag 7 dingen waar ik blij van word, kleine dingen.


1. Douchen. De perfecte plek om na te denken, tot rust te komen, uit te huilen, blij te zijn. Na een lange dag ben ik altijd enorm blij dat ik kan douchen. 

2. Net geverfde haren. Bye lelijke uitgroei.

3. Laat beginnen op school. Dus niet om 8.35, maar om 10.30 ofzo.

4. Laatst haalde ik een 5,4 (0.1 te weinig voor een voldoende), maar ik ontdekte een foutje bij de inzage waardoor het nu een 5,5 geworden is. 


5. Wanneer m'n wing perfect is. Want eerlijk, sommige dagen moet ik hem 5x opnieuw doen. En wanneer hij in 1x perfect zit, geeft dat wel een goed gevoel. En het kost natuurlijk een hoop minder tijd.




6. Highlighter. I just looove that glow on my cheeks.

7. Make-up eraf halen aan het einde van de dag. Oke, ik hou enorm veel van make-up, maar het eraf halen aan het einde van de dag feels so greaaat. Je huid weer helemaal fris en fruitig en lekker insmeren met een nachtcreme voelt erg goed.

Wat is jouw happy little moment?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!